"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Προσέξτε συμπολίτες...


Η πιο εύκολη... διάρρηξη!




Ακριβά πλήρωσε την... δροσιά που θα απολάμβανε ένας 70χρονος σε τοπική κοινότητα του δήμου Πέλλας, όταν θα γύριζε σπίτι του για να ξεκουραστεί. Συγκεκριμένα την 22/9 βραδινές ώρες ο άτυχος ιδιοκτήτης μονοκατοικίας, άνοιξε την μπαλκονόπορτα του σπιτιού του, αφήνοντας τη σήτα της πόρτας για να έχει δροσιά το δωμάτιο. Άγνωστοι διαρρήκτες όμως δεν άφησαν την ευκαιρία να πάει χαμένη και έτσι αφού παραβίασαν (πανεύκολα) τη σήτα, μπήκαν μέσα και αφαίρεσαν όσα χρυσαφικά και χρήματα βρήκαν, προκαλώντας ζημιά στον 70χρονο αρκετών χιλιάδων ευρώ.
πηγή:karatzova.com




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου