"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Το κράτος παραλύει ...

Tον νου σας ρεμάλια

Το κράτος παραλύει κι όμως αυτοί ακάθεκτοι συνεχίζουν το σχέδιο εξόντωσης μας... Πληρώνουμε εμείς ανελέητους φόρους για να...
έχουμε υποθετικά μια πολύ καλή ποιότητα ζωής με βάση των όσων πληρώνουμε.
Κοιτάξτε ποιότητα. Λιγότερα ράντζα λέγανε αλλά δεν μας είπαν ότι θα έχουμε λιγότερα νοσοκομεία, λιγότερα έσοδα, συνεπώς λιγότερα έξοδα σε κάθε νοικοκυριό. Έκριναν πως είμαστε σπάταλοι και όσα αγοράζουμε είναι περιττά. Οπότε η έλλειψη εισοδήματος είναι ο άμεσος στόχος τους...
ΑΝΕΡΓΙΑ με λίγα λόγια για να μας γονατίσουν. Συνέπεια όλων αυτών, ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ,ΤΡΕΛΑ,ΟΡΓΗ και ούτω καθεξής.
Στο 12ο δημοτικό σχολείο Εύοσμου Θεσσαλονίκης και πιστεύω πως ακολουθούν και άλλα σχολεία, με πρωτοβουλία ίσως των δασκάλων για να βοηθήσουν όπως μπορούν τα παιδιά, μοίρασαν μεταχειρισμένα ήδη γραμμένα βιβλία από αυτά που παρέδωσαν τα προηγούμενα παιδιά για ανακύκλωση. Ειλικρινά δεν το είχα φανταστεί ποτέ μου αυτό, καθότι εμείς οι περισσότεροι της γενιάς μου δεν στερηθήκαμε ποτέ τα βασικά . Τα βιβλία πάντα πίστευα πως είναι ένα μαγικό ραβδί για να κανείς μικρά θαύματα. Αυτοί θεώρησαν πως δεν χρειάζονται τα θαύματα, παρά μόνο οι θυσίες. !
Όμως φτάνει πια. Φέρουμε μεγάλη ευθύνη των όσων επιτρέψαμε να μας συμβούν. Έως πότε θα αποφασίζουν για μας χωρίς εμάς; Ή μήπως πιστεύουν πως εκλέγονται (με την πλειοψηφία όσων ψηφίζουν) για να ορίζουν την καταδίκη μας; Έχουν αγνοήσει πως στην Ελλάδα (που οι περισσότεροι από αυτούς ούτε την πόνεσαν την πατρίδα μας ούτε πρόκειται να την πονέσουν)έχουμε πάψει να κάνουμε θυσίες στους θεούς; (τροικα,Δ.Ν.Τ, Ε.Ε) Δεν είμαστε ειδωλολάτρες αγαπητοί Έλληνες γι΄αυτό τέλος οι θυσίες. Ας θυσιαστούν αυτοί που θέλουν να μας σώσουν. Αν ήθελαν να μας καταστρέψουν τι θα έκαναν δηλαδή;
Έχω αγανακτήσει μέχρι αηδίας. Ψάχνω τρόπο να αναπνεύσω καθαρό αέρα χωρίς να κοστίζει ούτε ένα ευρώ αλλά είναι αδύνατον. Κοστολογούν τα πάντα, ακόμα και τις ζωές μας με βάση τον πλούτο... Φτωχός=0, πλούσιος=ανυπολόγιστη αξία.
Τα ΄χουν βάλει όμως με τους πολλούς. Δυστυχώς γι΄ αυτούς, η τύχη των πολλών καθορίζει πολλές φορές , την τύχη των λίγων….
ΓΙ αυτό, τον νου σας ρεμάλια……..
πηγή:tromaktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου