"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Μόνο ο λαός μπορεί να δώσει τη λύση

Τι μας συμβαίνει σε εμάς τους Έλληνες;

Κάποτε ο Θεός αποφάσισε να μοιράσει τη Γή στους ανθρώπους. Τους κάλεσε όλους κι άρχισε να την μοιράζει.
Ο Έλληνας έφτασε τελευταίος (τι παράξενο) κι αφού η μοιρασιά είχε ολοκληρωθεί. Μπα; Του είπε ο Θεός, τώρα ήρθες; Σε παρακαλώ δώσε μου κι εμένα ένα κομμάτι γης, άργησα το ξέρω αλλά… Τι να κάνει, το σκέφτηκε ο Θεός και του απάντησε, άντε ρε μπαγάσα, θα σου δώσω το δικό μου κομμάτι που είχα κρατήσει για τον εαυτό μου, χαλάλι σου, αλλά να το προσέχεις γιατί θα είναι ο χώρος των διακοπών μου, του είπε και του έδωσε την Ελλάδα όπως την ξέρουμε. Με τον ήλιο της, τα βουνά της, τις παραλίες της, τις ατέλειωτες ομορφιές της. Βλέπετε ο Θεός ξέρει να δημιουργεί παραδείσους…

Βοηθήστε με να καταλάβω τι σκατά γίνεται σε αυτή τη χώρα;
Όλα εκποιούνται, το εθνικό σύστημα υγείας για τη συνταγογράφηση καταρρέει τη στιγμή που οι διαγωνισμοί είναι μαϊμού αφού οι συμμετέχουσες εταιρίες ισραηλινών κι Αμερικανικών συμφερόντων πουλάνε ανεξέλεγκτα κάτω του κόστους για προφανής λόγους, η παιδεία γυρνά στο 1930, για την οικονομία δεν συζητάμε ακόμα πιο πίσω, οι φόροι πέφτουν βροχή, η άμυνα της χώρας είναι στα χέρια ενός ψεύτη (πείτε ότι τη σημαία την πήρε ο αέρας… δήλωση του Πάγκαλου για το ζήτημα των Ιμίων), οι νέοι Έλληνες εκγαταλείπουν τη χώρα για μια καλύτερη τύχη στο εξωτερικό, οι δημόσιοι υπάλληλοι απολύονται, οι ιδιωτικοί απολύονται, ο κοινός ιστός έχει διαραγεί επικίνδυνα ίσως κι ανεπανόρθωτα… Και το Ισραήλ ξαφνικά είναι ερωτευμένο μαζί μας και μάλιστα θα αγοράσουμε κι 100 εκατ, ευρώ τεχνολογικό αμυντικό εξοπλισμό, τη στιγμή που ο λαός στενάζει από τα χαράτσια. Μας ετοιμάζουν για πόλεμο κι εμείς καθόμαστε και παρακολουθούμε το θέατρο του παραλόγου. Και βγαίνει ο κάθενας  της κυβέρνησης και μας μιλά για ανάπτυξη και για δημιουργική καταστροφή. Μα και μόνο η λέξη καταστροφή προκαλεί δέος

Τι θέλουν τελικά; Το πετρέλαιο; το φυσικό αέριο; Τις παραλίες μας; Τα δάση μας; Τα βουνά μας; Τον ορυκτό μας πλούτο; Να μας διώξουν από τη χώρα; Το πέτυχαν. Ενδώσανε σε όλες τις διαταγές τους.
Έχουν παραδώσει τη χώρα άνευ όρων στις δυνάμεις κατοχής. Το θέμα είναι να το καταλάβουμε εμείς!
Και στην τελική γιατί δεν παίρνουμε την κατάσταση στα χέρια μας; ΟΛΟΙ μαζί, να τους στείλουμε στο διάολο μια ώρα γρηγορότερα, ΟΛΟΥΣ… αφού αργά ή γρήγορα όλοι θα πάρουμε τα όπλα και θα στραφούμε αδερφός εναντίον αδερφού, γιατί αυτό θέλουν, ας το κάνουμε τώρα που ξέρουμε και ποιος είναι ο εχθρός και που κατοικεί, γιατί σε λίγο καιρό θα τους φυγαδεύουν με τα ελικόπτερα, αλλά θα είναι αργά. Τι κάνει ο στρατός μας; Λίγη τσίπα ρε παιδιά εκεί στα επιτελεία. Η χώρα βουλιάζει και σας έχουμε ανάγκη, να πάρετε την κατάσταση στα χέρια σας. Κι αφού ο ΓΑΠ μας το είπε ξεκάθαρα πως βρισκόμαστε σε πόλεμο, ας πολεμήσουμε αυτό που βλέπουμε.
Εγώ προσωπικά βλέπω μια κυβέρνηση εχθρό να καπηλεύεται τα ιερά και όσια αυτού του τόπου, να ξεπουλά σε τιμή ευκαιρίας σε αυτούς που με στρατιωτική ισχύ δεν μπόρεσαν να μας υποτάξουν.
Βλέπω μια μίζερη αντιπολίτευση της ΝΔ να περιμένει να αποκομίσει πολιτικά οφέλη, όταν κι αν πάμε σε εκλογές, ένα ΛΑΟΣ να είναι στην κοσμάρα του και να νοιάζεται μόνο για τους λαθρομετανάστες (που δεν είναι κακό) ένα ΣΥΡΙΖΑ και μια αριστερά γενικώς χωρίς σχέδιο και κυρίως χωρίς προτάσεις κι ένα χορό δημοσιευμάτων από τα έγκριτα κωλοκάναλα τους να μου λένε σήμερα θα πτωχεύσεις, αύριο θα πτωχεύσεις κλπ. Μας βομβαρδίζουν καθημερινά με δημοσιεύματα για λουκέτα, ανεργία, ύφεση, τρομοκρατούν τον κόσμο, τη μάνα μου που τρέμει μη χάσει την δυσθεώρητη αναπηρική σύνταξη των 480€ και θα πει ναι σε ότι της ζητήσουν. Όλοι μας το ίδιο θέλουν να κάνουμε. Θέλουν να μας κόψουν μέχρι και το όνειρο για ένα καλύτερο αύριο. Θα τους αφήσουμε να τους περάσει;
Όλοι το βλέπουμε πως δεν γίνεται δουλειά έτσι. Μόνο ο λαός μπορεί να δώσει τη λύση. Οργανωμένα και μεθοδικά:

Δεν πληρώνουμε τίποτα
Δεν χρωστάμε σε κανένα ξένο
Να φύγουν ΟΛΟΙ τώρα από την Ελλάδα
Να γυρίσουμε στη δραχμή
Μα το ευρωπαικό όνειρο θα πει κάποιος;;; το είδαμε το … όνειρο. Εξελίχθηκε σε εφιάλτη. Κι εγώ θέλω να ξυπνήσω. Για μένα και τα παιδιά μου. Για τα παιδιά όλων μας.
Τι καθόμαστε μωρέ και περιμένουμε επιτέλους;
Δεν θέλω άλλο, φτάνει πια!!
ΞΥΝΠΑΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ!
Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου