"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΤΥΧΗΜΑ

Ατύχημα κατά τη διάρκεια εργασιών της ΔΕΗ στα Γιαννιτσά


atuxima-kolona-deh
Χθες (18-09-2011) το πρωί, στα Γιαννιτσά Πέλλας, από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, κατά τη διάρκεια εργασιών συντήρησης του δικτύου μεταφοράς ηλεκτρικού ρεύματος της Δ.Ε.Η, από 33χρονο ημεδαπό που βρισκόταν
επί της κολώνας στήριξης καλωδίων μεταφοράς ρεύματος, έπεσε από τα χέρια του στο έδαφος και από ύψος περίπου 10 μέτρων εργαλείο, με αποτέλεσμα να τραυματισθεί στο κεφάλι 44χρονος ημεδαπός.
πηγή:Λόγος της Πέλλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου