"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Ποδηλατοδρομία στα Γιαννιτσά


2589O Δήμος Πέλλας θα πραγματοποιήσει Ποδηλατοδρομία στα Γιαννιτσά, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Βιώσιμης Κινητικότητας.Συγκεκριμένα ο ΄΄ γύρος της πόλης με ποδήλατο΄΄ θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 23/9 και η εκκίνηση, θα δοθεί στον πεζόδρομο Γιαννιτσών, ώρα 12:00. Η ποδηλατοδρομία δεν θα έχει αγωνιστικό χαρακτήρα
Η διαδρομή που θα διανυθεί είναι : Πεζόδρομος ( πλατεία ΕΠΟΝ)- Βενιζέλου – πλατεία Γκόνου Γιώτα – 20ης Οκτωβρίου- Κωνσταντινίδη -Δ.κ Μ.Παπαδοπούλου – Αγ. Γεωργίου – Στράντζης – Βενιζέλου . Ο τερματισμός θα γίνει στον πεζόδρομο( πλατεία ΕΠΟΝ).
Οι συμμετοχές , με τη συνεργασία των σχολείων της Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης Γιαννιτσών, αναμένεται να ξεπεράσουν κάθε προσδοκία.
Η ποδηλατοδρομία θα πραγματοποιηθεί με τη κάλυψη της Τροχαίας Γιαννιτσών και της Δημοτικήs Αστυνομίαs.
Σε όλους τους συμμετέχοντες θα μοιραστούν αναμνηστικά μπλουζάκια και θα κληρωθούν ποδήλατα και κράνη για ποδηλάτες .
Πληροφορίες – συμμετοχές : Γραφείο Αθλητισμού Δήμου Πέλλας
τηλ. 2382 3 50809 email aodig@giannitsa .gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου