"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΗΝ ΓΛΥΤΩΣΑΝ ΟΙ ΜΗ ΚΑΤΕΧΟΝΤΕΣ ΑΚΙΝΗΤΑ(ΚΤΙΣΜΕΝΑ)

Από τους ιδιοκτήτες και όχι τους ενοικιαστές, το ειδικό τέλος


Το ειδικό τέλος επί των ακινήτων θα καταβληθεί από τους ιδιοκτήτες και δεν θα επιβαρύνει τους ενοικιαστές. Αυτό διευκρίνισε σήμερα σε δηλώσεις του στο ραδιοφωνικό σταθμό Βήμα fm ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Ηλίας Μόσιαλος. Σημειώνεται ότι έως και σήμερα το πρωί...

...δεν είχε διευκρινιστεί εάν το νέο τέλος των ακινήτων θα καταβληθεί μόνο από τους ιδιοκτήτες ή και από τους ενοικιαστές στο όνομα των οποίων είναι οι λογαρισμοί της ΔΕΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου