"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Το κρυφό σχολειό...


"Θελουμε βιβλια,οχι φωτοτυπια". Πορεια μαθητων στα Γιαννιτσα με αβγα!!

Πληθος μαθητων γυμνασιου και λυκειου συγκεντρωθηκαν σημερα  Τεταρτη στις 11 το πρωι στον πεζοδρομο Γιαννιτσων για να διαμαρτυρηθουν για την τριτοκοσμικη κατασταση που επικρατει αυτην τη χρονια στα Ελληνικα σχολεια λογω ελλειψης βιβλιων.

Οι μαθητες φωναζωντας τα συνθηματα "θελουμε βιβλια , οχι φωτοτυπια" και "να καει , να καει το μπ...η βουλη" πορευτηκαν στον πεζοδρομο και σταματησαν μπροστα στα πολιτικα γραφεια των βουλευτων της κυβερνησης του ΠΑΣΟΚ  κ Τζακρης και του κ Θεοδωριδη  οπου και με παρατεταμενα γιουχα'ι'σματα  εριξαν αβγα στα μπαλκονια τους!!! 
πηγή:Πέλλα Δώθε 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου