"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Με υπομονή...

Ρυθμίσεις κυκλοφορίας στην Ε.Ο. Θεσσαλονίκης-Έδεσσας

Με υπομονή θα πρέπει να οπλιστούν οι οδηγοί που θα κινηθούν στην Ε.Ο. Θεσσαλονίκης-Έδεσσας λόγω έργων για την τοποθέτηση καλωδίων οπτικών ινών που έχουν ξεκινήσει από την Παρασκευή, 16 Σεπτεμβρίου, στο τμήμα χ/θ 45+500 έως χ/θ 47+500 (1η ανατολική είσοδο προς Δημοτικό Διαμέρισμα Γιαννιτσών).

Στο μήκος 1,94 χλμ. τμήμα του δρόμου έχουν τοποθετηθεί ειδικές σημάνσεις για την ευκολότερη διέλευση των αυτοκινήτων. Οι εργασίες θα διαρκέσουν 20 ημέρες, μέχρι την Τετάρτη 5 Οκτωβρίου.


zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου