"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Σικάγο!!! γίναμε...

Αγαπάει ο θεός τον... κλέφτη, αγαπάει όμως και τον νοικοκύρη



Σαν... κυρίες μπήκαν σε οικοδομή κεντρικής οδού στην πόλη των Γιαννιτσών, τρεις πιθανώς αθίγγανες γυναίκες και αφού παραβίασαν την πόρτα διαμερίσματος ιδιοκτησίας 53χρονης, αφαίρεσαν από μέσα...
 
...όσα χρυσαφικά και χρήματα βρήκαν και πήγαν να φύγουν. Κατά την αποχώρησή τους όμως τους αντηλήφθηκε γειτόνισσα της άτυχης γυναίκας, που ειδοποίησε την Αστυνομία, η οποία αναζητά τις τρεις θρασύτατες γυναίκες, αφού είναι... γνωστές στις Αρχές.

karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου