"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

.Ημέρα μνήμης για 121 εκτελεσθέντες...

Ημέρα μνήμης για τα Γιαννιτσά η 14η Σεπτεμβρίου 2011



Ημέρα μνήμης για τα Γιαννιτσά και ο Δήμος Πέλλας τίμησε τη μνήμη των 120 κατοίκων και του δημάρχου Θωμά Μαγκριώτη που εκτελέσθηκαν από τα γερμανικά στρατεύματα κατοχήςκαι τους συνεργάτες τους στις 14 Σεπτεμβρίου 1944.
Το πρωί πραγματοποιήθηκε στον Μητροπολιτικό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου μνημόσυνο και στη συνέχεια στο μνημείο που βρίσκεται στο χώρο του ομαδικού τάφου, πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση μνήμης με επιμνημόσυνη δέηση, ομιλία από τον κ. Ιωάννη Παπαλαζάρου, εκπαιδευτικό, με αναφορά στο ιστορικό της ημέρας και ακολούθησαν καταθέσεις στεφάνων.

 πηγή:Σωστός Δημότης
            Ενημερωμένος Δημότης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου