"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

"Πέρα βρέχει..." στο δήμο Πέλλας

Λύση στο πρόβλημα της έλλειψης σχολικών βιβλίων δίνει ο δήμος Καλαμαριάς

Λύση στο πρόβλημα της έλλειψης σχολικών βιβλίων, για τις σχολικές μονάδες εκπαίδευσης της περιοχής ευθύνης του, δίνει ο δήμος Καλαμαριάς.
Με πρωτοβουλία του δημάρχου, Θεοδόση Μπακογλίδη, στήνεται ολόκληρη εκτυπωτική μονάδα μεγάλης εμβέλειας στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου (Καραμαούνα 1- πλατεία Σκρα). Η μονάδα τίθεται από αύριο σε λειτουργία (9 π.μ. - 2 μ.μ.) μέχρι να καλυφθούν πλήρως οι ανάγκες όλων των εκπαιδευτικών μονάδων του δήμου σε βιβλία. Η απόφαση ελήφθη χτες στη διάρκεια συνάντησης με τους διευθυντές των σχολείων όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης του δήμου Καλαμαριάς εν όψει της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς..
http://xenes-glosses.blogspot.com/
Ας άνοιξαν οι ουρανοί αμέσως μετά την κοπή της κορδέλας των εγκαινίων της εμποροπανήγυρης των Γιαννιτσών από τον δήμαρχο Πέλλας Γρηγόρη Στάμκο,γι αυτόν και την ανίκανη  να ανταπεξέλθει στα βασικά παράταξή του,"Πέρα βρέχει..."
Ας παραδειγματιστούν λοιπόν από το τί  κάνει ο δήμος Καλαμαριάς  για να λύσει το πρόβλημα της έλλειψης σχολικών βιβλίων  εν όψει της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς.
Εύγε στο δήμο Καλαμαριάς και καλό ξεστράβωμα των δικών μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου