"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Προσοχή στους κλέφτες...


Άρπαξαν την τσάντα 38χρονης στα Γιαννιτσά

Τρεις από τους πέντε δράστες κατάφεραν και συνέλαβαν οι Αστυνομικές Αρχές των Γιαννιτσών, επειδή διέπραξαν κακουργηματική πράξη και συγκεκριμένα ληστεία  σε βάρος  38χρονης γυναίκας. Ειδικότερα την 27/9 λίγο πριν τα μεσάνυκχα, η παραπάνω συμμορία, αποτελούμενη από αλλοδαπούς και Έλληνες ηλικίας από 24 έως 40 ετών, αφού ακινητοποίησε με αναισθητικό σπρέι την 38χρονη αλλοδαπή γυναίκα, η οποία βάδιζε σε κεντρική οδό της πόλης των Γιαννιτσών, άρπαξαν την τσάντα της που περιείχε μεγάλο χρηματικό ποσό, διάφορα προσωπικά αντικείμενα της γυναίκας και εξαφανίσθηκαν. Τη  ληστεία κατήγγειλε στην Αστυνομία η άτυχη γυναίκα, η οποία με συντονισμένες ενέργειες κατάφερε  να συλάβει τους τρεις από τους πέντε κακοποιούς, ενώ αναζητά τους άλλους δύο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου