"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011


Μοιραστείτε :
 
posimo-nero-lakkaΑπό την ΔΕΥΑ Πέλλας ανακοινώνεται ότι τα δημοσιεύματα διαφόρων εφημερίδων σχετικά με την ρύπανση του υδροφόρου ορίζοντα της Λάκκας Πέλλας από την απόσυρση μεγάλων ποσοτήτων οπωροκηπευτικών, δεν έχουν καμία σχέση με την επιχείρηση (ΔΕΥΑΠ).
Επίσης τονίζετε πως η ποιότητα του πόσιμου νερού της Τοπικής Κοινότητας Λάκκας και σε ότι αφορά τις παραμέτρους που εξετάσθηκαν είναι σύμφωνα με την Κ.Υ.Α Υ2/200/2001 (ΦΕΚ892/τ.Β/11-7-2001) ¨Ποιότητα νερού ανθρώπινης κατανάλωσης την 3η Νοεμβρίου 1998¨ όπως τροποποιήθηκε με την αρ. ΔΥΓ2/Γ.Π οικ. 38925 (ΦΕΚ 630/τ.Β/26-4-2007) Κ.Υ.Α ως ισχύει.
Ο έλεγχος της ποιότητας του νερού πραγματοποιείται σε καθημερινή βάση από το εργαστήριο ποιοτικού ελέγχου νερού της ΔΕΥΑΠ.
Ως εκ τούτου η ΔΕΥΑ ΠΕΛΛΑΣ εγγυάται πως όσο το πόσιμο νερό του Τοπικής Κοινότητας Λάκκας όπως και το πόσιμο νερό όλων των υπολοίπων Δημοτικών Διαμερισμάτων του Δήμου Πέλλας είναι σε άριστη κατάσταση.
Ο Πρόεδρος ΔΣ ΔΕΥΑΠ
Απόστολος Ασλανίδης
πηγή:Λόγος της Πέλλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου