"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Τριτεκνικά προνόμια...

Τρίτεκνοι δημότες του Δήμου Πέλλας :50% έκπτωση στην ΔΕΥΑΠ


TRITEKNOI'Ολοι οι τρίτεκνοι γονείς,δημότες του Δήμου Πέλλας,δικαιούνται 50% έκπτωση επί της κατανάλωσης νερού στο λογαριασμό της ΔΕΥΑΠ.Απαραίτητη προϋπόθεση το τελευταίο παιδί να μην έχει ξεπεράσει το 23ο έτος της
ηλικίας του.Τα δικαιολογητικά που χρειάζονται είναι:Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης του τρέχοντος έτους και φωτοτυπία ενός λογαριασμού νερού,τα οποία κατατίθενται στα γραφεία του συλλόγου,στο Πνευματικό Κέντρο από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 17.00-19.30 .τηλ.6980693017.

Ο Σύλλογος Γονέων με Τρία Τέκνα Επαρχίας Γιαννιτσών στην προσπάθειά του να ενισχύσει την τρίτεκνη οικογένεια και παράλληλα να στηρίξει την τοπική αγορά, προχωρά στη δημιουργία εμπορικού καταλόγου εκπτώσεων-προσφορών προς τις τρίτεκνες οικογένειες.Όσοι επιχειρηματίες του Δήμου Πέλλας επιθυμούν να στηρίξουν αυτή την προσπάθεια παρακαλώ να επικοινωνήσουν με το γραφείο του συλλόγου για να καταθέσουν την πρότασή τους.Τηλ.6980693017.
Όλοι οι τρίτεκνοι γονείς,δημότες του Δήμου Πέλλας,δικαιούνται έκπτωση 33% στα τροφεία των δημοτικών παιδικών σταθμών του Δήμου Πέλλας.
πηγή: Λόγος της Πέλλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου