"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Το κακό παράγινε...

Eκκολαπτόμενοι απατεώνες!



Δύο 20χρονοι νεαροί συνελήφθησαν από Αστυνομικούς των Γιαννιτσών, γιατί την 10/9 μεσημβρινές ώρες πήγαν σε τοπική κοινότητα του δήμου Πέλλας, σε κατοικία όπου εκείνη την ώρα βρισκόταν μόνη της  ηλικιωμένη γυναίκα...
 
...και με την δικαιολογία ότι πουλούν αγροτικά προιόντα, την απασχόλησαν και ο ένας από τους δράστες... έψαξε μέσα στο σπίτι και αφαίρεσε μικρό χρηματικό ποσό. Ειδοποιήθηκε αμέσως η Αστυνομία η οποία και συνέλαβε μετά από λίγο τους εκκολαπτόμενους! απατεώνες.

karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου