"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

Τα εγκαίνια της Εμποροπανήγυρης Γιαννιτσών



Πραγματοποιήθηκαν χθες Τρίτη τα εγκαίνια της Εμποροπανήγυρης Γιαννιτσών, μιας διοργάνωσης που αποτελεί θεσμό και συγκεντρώνει κάθε Σεπτέμβρη χιλιάδες επισκέπτες. Μετά τον καθιερωμένο αγιασμό και παρουσία πλήθους κόσμου, ο Δήμαρχος Πέλλας έκοψε την κορδέλα των εγκαινίων σε μια λιτή τελετή. Ακολούθησε επίσκεψη των προσκεκλημένων στο... 


...ανανεωμένο περίπτερο του Δήμου Πέλλας.
 

Οι άσχημες καιρικές συνθήκες που επικράτησαν αργότερα, δεν επέτρεψαν την εκδήλωση παρουσίασης παραδοσιακών χορών στο Ανοιχτό Θέατρο Γιαννιτσών.
 



Η Εμποροπανήγυρη θα διαρκέσει μέχρι τις 13 Σεπτεμβρίου με παράλληλες πολιτιστικές εκδηλώσεις.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου