"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

Και σκακιστές από τα Γιαννιτσά στο Καλοκαιρινό Τουρνουά της Καστοριάς


Με τη συμμετοχή 25 σκακιστών και σκακιστριών από 10 πόλεις (Καστοριά, Φλώρινα, Ποντοκώμη, Γιαννιτσά, Βέροια, Κατερίνη, Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Λευκάδα και Βόλο) ξεκίνησε το Σάββατο 4 Αυγούστου 2012 το 2ο Ανοιχτό Καλοκαιρινό Τουρνουά Σκάκι "Καστοριά 2012" που διοργανώνει ο Σκακιστικός Σύλλογος Καστοριάς. Οι αγώνες πραγματοποιούνται στο φιλόξενο χώρο του ξενοδοχείου "Esperos Palace" στην περιοχή Χλόη Καστοριάς και το σύστημα των αγώνων είναι ελβετικό 6 γύρων.
Μετά την ολοκλήρωση των 3 πρώτων γύρων, στην κορυφή της βαθμολογίας βρίσκονται...

...ο Γιώργος Ταλλίδης (Σ.Λ. Φλώρινας) και ο Αλέξανδρος Δημητριάδης (Σ.Σ. Καστοριάς) με 3 βαθμούς, ενώ στην 3η θέση βρίσκεται ο Γιάννης Τσακιρίδης (Σ.Σ. Καστοριάς) με 2,5 βαθμούς. Αξιόλογες επιδόσεις έχουν επίσης οι νεαροί Δημήτρης Παύλου (Σ.Σ. Καστοριάς), Γιώργος Μπιτσάνης (Α.Ο. "Τρεις Αστέρες '89"), Ηλίας Παύλου (Σ.Σ. Καστοριάς) και Κωνσταντίνος Τζιμούλιας (Ε.Σ.Ο. "Επίκουρος" Πολίχνης) που ακολουθούν με 2 βαθμούς.
πηγή: http://pelladothe.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου