"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

Γιαννιτσά: Σύλληψη 38χρονου για κατοχή ναρκωτικών

altΈνας ημεδαπός 38χρονος συνελήφθη σήμερα (13/8) λίγο μετά τα μεσάνυχτα, όταν κινούμενος με το αυτοκίνητό του σε κεντρική οδό της πόλης των Γιαννιτσών... 
... σε έλεγχο που υποβλήθηκε από Αστυνομικούς, βρέθηκε να είχε κρυμμένη στο εσωτερικό του οχήματός του, ποσότητα ναρκωτικών ουσιών που αγόρασε από τα γνωστά στέκια περιοχής της Θεσσαλονίκης για δική του χρήση. Τα ναρκωτικά κατασχέθηκαν, ενώ ο δράστης οδηγήθηκε στην δικαιοσύνη.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου