"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Μπράβο στην νεαρή φοιτήτρια(που δεν μασάει τα λόγια της)


Λάβαμε και δημοσιεύουμε μια διαφορετική επιστολή από μαθήτρια της Γ τάξης Λυκείου και επιτυχούσα στις πανελλαδικές εξετάσεις. Η νεαρή, φοιτήτρια πλέον του ΑΠΘ, τα ρίχνει χοντρά στους τοπικούς βουλευτές και παράγοντες για τα υποκριτικά τους(όπως η ίδια πιστεύει)  συγχαρητήρια προς τους μαθητές που πέτυχαν την είσοδό τους σε ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας. Διαβάστε λοιπόν τι γράφει:


Κύριοι Βουλευτές, δε θέλω τα συγχαρητήριά σας. Με εξοργίζετε αφάνταστα.
    Μετά από πολύ κόπο, ατέλειωτο διάβασμα, θυσίες και χιλιάδες Ευρώ των γονιών μου για φροντιστήρια ,ένιωσα την ανείπωτη χαρά και ικανοποίηση να δω το όνομά μου στη λίστα των επιτυχόντων σε μια σχολή που από μικρή ονειρευόμουν να σπουδάσω. Τα κατάφερα με τη
συνδρομή και στήριξη των γονιών μου και των καθηγητών μου στο σχολείο και φυσικά στο φροντιστήριο. Είμαι χαρούμενη όσο ποτέ. Είμαι ευτυχισμένη αλλά δεν πετώ στα σύννεφα. Πέτυχα ένα στόχο και είμαι ικανοποιημένη γι αυτό.
    Όμως τον αγώνα το δικό μου και των γονιών μου δεν το χαρίζω σε κανένα. Πολύ περισσότερο σε κεινους που κάνουν τα πάντα για να μου γκρεμίσουν το όνειρο. Ναι με χαροποιεί που από χθες δέχομαι συγχαρητήρια από φίλους ,συγγενείς και γνωστούς δικούς μου και των γονιών μου. Μοιράζονται τη χαρά μου και χαίρονται μαζί με την οικογένειά μου ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ και όχι υποκριτικά.
    Υπογραμμίζω το «υποκριτικά» γιατί σήμερα το πρωί διάβασα δημοσιευμένες επιστολές συγχαρητηρίων από κάποιες και κάποιους Βουλευτές, Νομάρχες  και Δημάρχους που κυριολεκτικά εξοργίστηκα. Από πότε και με ποιο δικαίωμα όλες και όλοι αυτοί θέλουν μερίδιο στη χαρά μου. Τι πραγματικά πρόσφεραν σε μένα ή τι θα προσφέρουν με την πολιτική που εφάρμοσαν και θα εφαρμόσουν στο μέλλον; Δε θέλω και έχω «γραμμένες στα παλιά μου τα παπούτσια» τις υποκριτικές τους ευχές.
    Δε τις δέχομαι από αυτούς που έκαναν και κάνουν τα πάντα για να μου χαλάσουν την ευτυχία τόσο την προσωπική όσο και της οικογένειάς μου. Είστε υποκριτές! Προσπαθείτε να κρύψετε τις ευθύνες σας για τα τραγικά μας αδιέξοδα πίσω από το δήθεν «κοινωνικό πρόσωπό» σας. Όχι δεν τρώμε παραμύθι. Είστε εσείς με τις ενέργειές σας που υποβαθμίσατε το σχολειό μου, που κλείνετε τα πανεπιστήμια που θα σπουδάσουμε ,που στερείτε από την οικογένειά μου τη δυνατότητα να ζει αξιοπρεπώς, που υποβαθμίζετε τα πτυχία μας, που μας οδηγείτε στην ανεργία και στη ξενιτιά.¨
    Όχι εσείς κυρία Τζακρη, κύριε Τζαμτζή ,κύριε Καρασμάνη ,κύριε Θεοδωρίδη και οι λοιποί δεν έχετε μερίδιο στη δική μου χαρά. Αφήστε κατά μέρος τα παλαιοκομματικά σας τερτίπια και πάψτε πια αυτό το άθλιο παιχνίδι δημόσιων σχέσεων με τις επιτυχίες των άλλων. Είναι άθλιο, προσβλητικό και προκλητικό αυτό με τις δημόσιες ευχές και τα συγχαρητήρια στον τύπο. Δεν σας ανήκει στο ελάχιστο η επιτυχία όλων μας .Αντίθετα κάνατε τα πάντα για να μας δυσκολέψετε και πολλούς από μας να μας αποτρέψετε ακόμη και να σπουδάσουμε γιατί πολύ απλά στερείτε από την οικογένειά μας την οικονομική δυνατότητα που το όνειρό μας απαιτεί.
Έτσι λοιπόν σας λέω πως δημοσιευμένες ευχές και τα συγχαρητήριά σας είναι κενό γράμμα για μας και τις οικογένειές μας.
πηγή(του κείμενου): http://pelladothe.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου