"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

Γιαννιτσά: Την πρόδωσε η... τεχνολογία

  

alt Μία 28χρονη ομογενής από τη Γεωργία συνελήφθη χθες (14/8) λίγο μετά το μεσημέρι στα Γιαννιτσά-Πέλλας, γιατί πήγε στο κατάστημα ιδιοκτησίας 46χρονης στο κέντρο της πόλης, εφοδιάσθηκε με διάφορα προϊόντα, αλλά φεύγοντας...  ξέχασε να τα πληρώσει.
Όμως τα προϊόντα που πήρε είχαν επάνω κωδικό αριθμό, τα οποία αν δεν... ξεχρεωθούν  στο μηχάνημα που διαθέτει το κατάστημα, όταν φεύγεις,  ηχεί ένας θόρυβος, που προειδοποιεί τον ιδιοκτήτη για την κλοπή. Έτσι η 28χρονη, η οποία έπεσε θύμα της τεχνολογίας συνελήφθη και οδηγήθηκε στην δικαιοσύνη.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου