"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

ΕΝΑΡΞΗ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΝΟΡΙΑΣ ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ


Για ακόμα μια χρονιά (σχολ. έτος 2012-13) η ενορία Αγ. Γεωργίου Γιαννιτσών διοργανώνει δωρεάν φροντιστηριακά μαθήματα για παιδιά οικογενειών με οικονομικές δυσκολίες. Στα φροντιστήρια διδάσκονται μαθήματα όπως Αρχαία, Έκθεση, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία για παιδιά Γυμνασίου - Λυκείου. Γίνεται επίσης και ενισχυτική διδασκαλία σε παιδιά Δημοτικού.

Εγγραφές
Από 27 Αυγούστου έως 7 Σεπτεμβρίου
ώρες: 18:00 - 20:00 στην Ενοριακή Βιβλιοθήκη του Ιερού Ναού.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλ. των Ενοριακών Συνάξεων του Ι. Ναού: 23820 22819.
 
 
 
 
πηγή: http://istographos.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου