"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

Έκαναν έρανο, αλλά για τις τσέπες τους

  

alt Μία γυναίκα και ένας άνδρας ηλικίας 50 και 64 ετών  αντίστοιχα, κάτοικοι  Γιαννιτσών-Πέλλας,  συνελήφθησαν χθες (06/8) απογευματινές ώρες... 
... σε τοπική κοινότητα της Νάουσας, γιατί διενεργούσαν έρανο υπέρ του Συλλόγου τυφλών Ελλάδας, τυπώνοντας μάλιστα και κουπόνια, βάζοντας όμως  τα χρήματα στην τσέπη τους, εξαπατώντας έτσι τους ανυποψίαστους πολίτες. Τα κουπόνια και τα χρήματα κατασχέθηκαν, ενώ οι απατεώνες οδηγήθηκαν στην δικαιοσύνη.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου