"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Χειροπέδες σε επίδοξο βιαστή στα Γιαννιτσά.


Συνελήφθη και κρατείται ο επίδοξος βιαστής που προκάλεσε φόβο και αναστάτωση σε γειτονιά των Γιαννιτσών. Συγκεκριμένα πριν μια εβδομάδα περίπου ένας 19χρονος ελληνικής υπηκοότητας κάτοικος Γιαννιτσών επιτέθηκε σε μια 32χρονη με σκοπό να τη βιάσει. Η γυναίκα αντέδρασε και ο δράστης τράπηκε σε φυγή. Ωστόσο μετά από έρευνα των ανδρών του Τμήματος Ασφάλειας Γιαννιτσών ο νεαρός επίδοξος βιαστής συνελήφθη και κρατείται ενώ σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για κακουργηματικές πράξεις και αναμένεται να οδηγηθεί στον Εισαγγελέα για τα σχετικά. 
πηγή: http://pelladothe.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου