"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Συνελήφθη γιατί προσπάθησε να περάσει κρυφά ναρκωτικά στον κρατούμενο αδελφό του στα κρατητήρια της Ασφάλεια Γιαννιτσών


 Στις 26/08/2012 το απόγευμα ένας 32χρος συνελήφθη όταν προσπάθησε να περάσει συσκευασμένα ναρκωτικά στον αδελφό του που κρατείται στα κρατητήρια του Τμήματος Ασφάλειας Γιαννιτσών κατηγορούμενος για κλοπές. Ο 32χρονος είχε κρύψει στην τσέπη του παντελονιού του μια συσκευασία που περιείχε τριμμένα ναρκωτικά χάπια, βάρους μισού γραμμαρίου, και προσπάθησε την ώρα του επισκεπτηρίου να τα προωθήσει στον αδελφό του, μαζί με άλλα προσωπικά είδη, που είχε ζητήσει. Όμως έγινε αντιληπτός και αφού του έγινε ο σχετικό έλεγχος διαπιστώθηκε η κατοχή των ναρκωτικών και συνελήφθη, ενώ σήμερα αναμένεται να οδηγηθεί στον Εισαγγελέα, με τη σχετική δικογραφία.
πηγή: http://loudias.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου