"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

Γιαννιτσά: Αυτοκτόνησε 62χρονος επιχειρηματίας

alt
Άλλος ένας συμπολίτης μας, έδωσε τέλος στην ζωή του μη  αντέχοντας σύμφωνα με πληροφορίες  μας τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπιζε τελευταία. Συγκεκριμένα 62χρονος από τα Γιαννιτσά-Πέλλας... 
... σήμερα (03/8) πρωινές ώρες, βρέθηκε από τον αδελφό του στον χώρο  βιοτεχνίας που διατηρεί  έξω από τα Γιαννιτσά, κρεμασμένος με σχοινί. Το πτώμα του άτυχου αυτόχειρα στάλθηκε για νεκροτομή, προκειμένου διαλευκανθούν τα ακριβή αίτια του θανάτου του. Ανακρίσεις διεξάγει το τοπικό Αστυνομικό Τμήμα.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου