"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΝ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΔΑΙΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ ΚΑΥΣΟΞΥΛΑ

Υπάρχει θέμα με απατεώνα που το παίζει επιχειρηματίας που εμπορεύεται καυσόξυλα και έχει έδρα την Αριδαία.Τελευταία υλοποίησε παραγγελία και έφερε φορτίο καυσόξυλα σε έναν φίλο μου(τον Μιχάλη Κ.) και από την αρχική παραγγελία των 15 τόνων του παρέδωσε  9 τόνους και 170 κιλά (όταν ζυγίστηκε μετά από έντονη διαμαρτυρία του πελάτη που έβλεπε ότι τα ξύλα ήταν λίγα)
ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν μην πιαστήτε κορόιδα  και κάνετε "μάγκες" τους απατεώνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου