"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

26χρονος Γεωργιανός ο ληστής σε βάρος 31χρονης στα Γιαννιτσά

alt
 
Ταυτοποιήθηκε ως ένας από τους δράστες ένας 26χρονος υπήκοος Γεωργίας Εξιχνιάστηκε, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Γιαννιτσών Πέλλας υπόθεση ληστείας που είχε διαπραχθεί το μεσημέρι της 10.05.2012 εντός της οικίας 31χρονης στα Γιαννιτσά.

Σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος ενός αλλοδαπού υπηκόου Γεωργίας 26 ετών και ενός ακόμη αγνώστου ατόμου ως συνεργού για ληστεία.
Ειδικότερα, ύστερα από εμπεριστατωμένη έρευνα που ενήργησαν οι αστυνομικοί, προέκυψε ότι το μεσημέρι της 10.05.2012, ο 26χρονος και ο συνεργός του διέρρηξαν την οικία 31χρονης, η οποία βρισκόταν εντός του διαμερίσματος και με τη χρήση βίας της αφαίρεσαν χρυσαφικά που φορούσε, το χρηματικό ποσό (50) ευρώ και ένα κινητό
Επίσης, κατασχέθηκαν δύο κινητά τηλέφωνα που κατείχε ο 26χρονος υπήκοος Γεωργίας. Το προανακριτικό έργο και οι έρευνες συνεχίζονται από το Τμήμα Ασφάλειας Γιαννιτσών Πέλλας.
Η σχετική δικογραφία θα υποβληθεί στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Γιαννιτσών.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου