"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

ΠΑΝΗΓΥΡΙΣ ΑΓ.ΚΟΣΜΑ ΣΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΧΩΡΙ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ



Την Παρασκευή 24 Αυγούστου, μνήμη του Αγίου Ισαποστόλου Κοσμά του Αιτωλού, πανηγυρίζει η ομώνυμη νεοσύστατη ενορία Ελευθεροχωρίου Γιαννιτσών.

ΠΕΜΠΤΗ 24/8

18.30
Μέγας Αρχιερατικός Εσπερινός χοροστατούντος του Σεβ. Μητροπολίτου Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας κ. ΙΩΗΛ. Ο Εσπερινός θα τελεσθεί στον χώρο ανεγέρσεως του Ιερού Ναού του Αγίου Κοσμά, κοντά στο Μνημείο των Ελευθεροχωριτών.


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24/8

07.00 Ὄρθρος και Πανηγυρική Θεία Λειτουργία
στον Ι.Ν. Αγίας Παρασκευής (στον χώρο των Κατασκηνώσεων της Ι. Μητροπόλεως).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου