"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

Θρησκευτική πανήγυρις Ιερού Παρεκκλησίου Τιμίας Ζώνης της Θεοτόκου στα Γιαννιτσά

altΤην Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012, Ανάμνησις της εν τη Αγία σωρό Καταθέσεως της τιμίας Ζώνης της Υπεραγίας Θεοτόκου, πανηγυρίζει το εντός του Ιερού Ενοριακού Ναού Αγίων Ισαποστόλων Κωνσταντίνου και Ελένης Γιαννιτσών Ιερό Παρεκκλήσιο της τιμίας Ζώνης της Υπεραγίας Θεοτόκου.
ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Πέμπτη 30-8-2012
Ωρα 7:00 μμ θα τελεσθεί Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός μετ΄Αρτοκλασίας και Θείου Κυρήγματος
Παρασκευή 31-8-2012
Ωρα 7:00 πμ θα τελεσθεί όρθρος της εορτής και Πανηγυρική Θεία Λειτουργία
Ωρα 6:30 μμ θα ψαλεί Εσπερινός και Ιερά Παράκληση της Υπεραγίας Θεοτόκου
Κατά τη διάρκεια των ιερών ακολουθιών θα τίθεται σε προσκύνηση η φυλασσόμενη στον Ιερό Ναό παλαιά εικόνα της Τιμίας Ζώνης της Θεοτόκου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου