"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

Τσαντάκιας με δίτροχη μηχανή "χτύπησε " στο κέντρο των Γιαννιτσών


Κλοπή τσάντας από νεαρή κοπέλα κατάφερε να διαπράξει  άγνωστος δράστης ο οποίος οδηγούσε δίτροχη μηχανή μεγάλου κυβισμού.
Το περιστατικό συνέβη στην οδό (Στρατηγού)Πλαστήρα στο κέντρο της πόλης των Γιαννιτσών στο ύψος  του Λαογραφικού μουσείου και ώρα περίπου  16:οο το Σάββατο 11 Αυγούστου 2012
.Από τύχη δεν υπήρξε τραυματισμός της νεαρής κοπέλας και της παρέας που την συνόδευε,καθώς ο δράστης κινήθηκε αστραπιαία και με μεγάλη ταχύτητα και αιφνιδίασε το θύμα του.
Από πληροφορίες η τσάντα της παθούσας νεαρής,περιείχε πολύ λίγα χρήματα(περίπου 70 ευρώ),προσωπικά της αντικείμενα μικρής αξίας καθώς επίσης και το δελτίο της αστυνομικής της ταυτότητας.
πηγή:διαχειριστής της ιστοσελίδας μας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου