"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 18 Αυγούστου 2012

Γιαννιτσά: Ακινητοποιήθηκαν από πολίτες, συνελήφθησαν από Αστυνομικούς

altΔύο άτομα ένας άνδρας και μία γυναίκα, ηλικίας 30 και 29 ετών αντίστοιχα, ακινητοποιήθηκαν...  επί τω έργω και συνελήφθησαν...
... από Αστυνομικούς σε τοπική κοινότητα του τέως δήμου Γιαννιτσών, όταν την 14/8 βραδινές ώρες, επιχείρησαν να αφαιρέσουν από αποθήκη ιδιοκτησίας 57χρονου διάφορα αντικείμενα, έγιναν αντιληπτοί από περιοίκους οι οποίοι τους ακινητοποίησαν, ειδοποίησαν την Αστυνομία η οποία έσπευσε και τους συνέλαβε, οδηγώντας τους στην δικαιοσύνη.
πηγή:http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου