"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

Aριδαία.Έμπορος καυσόξυλων έστειλε στο νοσοκομείο υπάλληλο που πήγε να τον ελέγξει!



Σε υπάλληλους του δασαρχείου επιτέθηκε ένας 48χρονος έμπορος καυσόξυλων στην Αριδαία Πέλλας.Το περιστατικό συνέβη το μεσημέρι της περασμένης Δευτέρας, όταν οι υπάλληλοι της υπηρεσίας πήγαν για να ελέγξουν την επιχείρηση του 48χρονου.
Τότε ο ίδιος αντέδρασε κι άρχισε να πετάει πέτρες προς το όχημα των δυο αντρών, με αποτέλεσμα να σπάσει το παρμπρίζ και να τραυματίσει τον ένα από τους δυο υπαλλήλους, ο οποίος και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.
πηγή: http://pelladothe.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου