"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Στους 40-41 βαθμούς ο υδράργυρος το Σαββατοκύριακο

alt Αίθριος και ζεστός καιρός προβλέπεται ο καιρός το σαββατοκύριακο, με τον υδράργυρο να φθάνει σήμερα. αλλά και αύριο τους 40-41 βαθμούς Κελσίου στα ηπειρωτικά. Αναλυτικότερα η πρόγνωση της ΕΜΥ για σήμερα και αύριο, έχει ως εξής:

Πρόγνωση για σήμερα Σάββατο 25-08-2012
Μακεδονία, Θράκη
Καιρός: γενικά αίθριος. Λίγες πρόσκαιρες νεφώσεις τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες στα ορεινά.
Άνεμοι: μεταβλητοί 3 με 4 και πρόσκαιρα στα ανατολικά βορειοανατολικοί 4 μποφόρ.
Θερμοκρασία: από 20 έως 40 και πιθανώς κατά τόπους 41 βαθμούς κελσίου.
 Πρόγνωση για την Κυριακή 26/08
Καιρός: γενικά αίθριος και ζεστός με λίγες νεφώσεις στα ορεινά τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες.
Άνεμοι: δυτικοί βορειοδυτικοί 3 με 5 πρόσκαιρα στα νότια τοπικά 6 μποφόρ .
Θερμοκρασία: θα παραμείνει σε υψηλά επίπεδα. Στα ηπειρωτικά θα φτάσει τους 40 και πιθανόν κατά τόπους τους 41 βαθμούς Κελσίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου