"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Η ΕΜΥ προειδοποιεί για απότομη μεταστροφή του καιρού








Image
Αλλάζει δραματικά από το απόγευμα της Κυριακής το σκηνικό του καιρού σε ολόκληρη τη χώρα. Σύμφωνα με έκτακτο δελτίο που εξέδωσε η Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία από το απόγευμα της Κυριακής η θερμοκρασία θα πέσει κατακόρυφα, θα σημειωθούν ισχυρές βροχές και καταιγίδες ενώ στα ορεινά θα πέσουν πέσουν και χιόνια.
Από το απόγευμα στα βόρεια θα σημειωθούν ισχυρές βροχές και καταιγίδες και στο ορεινά θα έχουμε χιονοπτώσεις. Κατά την διάρκεια της νύχτας οι ισχυρές βροχές και καταιγίδες θα επεκταθούν νοτιότερα. Θα χιονίσει σε όλα τα ορεινά καθώς και σε περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας με χαμηλότερο υψόμετρο.
Για την Καθαρά Δευτέρα
Χιόνια θα πέσουν σε όλα τα ορεινά καθώς και σε περιοχές της βόρειας και κεντρικής χώρας με χαμηλότερο υψόμετρο. Ισχυρές βροχές και καταιγίδες θα σημειωθούν στις υπόλοιπες περιοχές. Σταδιακά τα φαινόμενα θα εξασθενήσουν το απόγευμα στα βόρεια και από το βράδυ στα δυτικά. Στα δυτικά και βόρεια θα επικρατήσουν βοριάδες 7 με 8 και στο βόρειο αιγαίο 9 μπορόρ. Τη νύχτα σταδιακά οι βοριάδες θα ενισχυθούν στα 8 με 9 μποφόρ και στις νοτιότερες περιοχές του Αιγαίου. Η θερμοκρασία θα σημειώσει σημαντική πτώση από τα βόρεια προς τα νότια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου