"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

Εμένα τώρα γιατί μου θυμίζει Τα Ίμια;(την σημαία την άλλαξαν;)



E-mailΕκτύπωσηPDF
tourkoidimosiografoipellaΤούρκοι Δημοσιογράφοι στο Νομό Πέλλας
Για δύο ημέρες Τούρκοι δημοσιογράφοι φιλοξενήθηκαν στη Θεσσαλονίκη. Οι δέκα εκπρόσωποι Τύπου, από έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα της Τουρκίας, ταξίδεψαν στη συμπρωτεύουσα την Παρασκευή με πτήση της THY και έγιναν δεκτοί από τον μάνατζερ της εταιρίας στην πόλη, Utku Yazan.
Το Σάββατο το πρωί συνοδευόμενοι από επιχειρηματίες του Νομού επισκέφτηκαν την πόλη των Γιαννιτσών όπου συναντήθηκαν με τον Δήμαρχο Πέλλας κ. Στάμκο και ξεναγήθηκαν σ το Μαυσωλείο του Γαζή Εβρενός και τον Πύργο του Ρολογιού.
Επομένως σταθμός τους ήταν η Έδεσσα όπου και συναντήθηκαν με τον Αντιπεριφερειάρχη Θεόδωρο Θεοδωρίδη και στη συνέχεια πήγαν όλοι μαζί για φαγητό.
Τελευταίος σταθμός τους ο Δήμος Αλμωπίας όπου ξεναγήθηκαν από τον Δήμαρχο κ. Πασόη στα Λουτρά
Στα Λουτρά ξεναγήθηκαν το απόγευμα του Σαββάτου 18 Φεβρουαρίου 2012 οι Τούρκοι Δημοσιογράφοι οι οποίοι επισκέφτηκαν το Ν. Πέλλας για θέματα τουριστικής προβολής του τόπου μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου