"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

Εγκαινιάστηκε το Στρατιωτικό μουσείο Γιαννιτσών


  
stratiwtikogiannitswn10Εγκαινιάστηκε το Στρατιωτικό μουσείο Γιαννιτσών
Την Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου εγκαινιάστηκε το Στρατιωτικό μουσείο Γιαννιτσών, εντός της Λέσχης Αξιωματικών.
Παρών στα εγκαίνια ήταν ο πρώην αρχηγός ΓΕΣ Φράγκος Φραγκούλης, η Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Θεοδώρα Τζάκρη, ο ανεξάρτητος Βουλευτής Ηλίας Θεοδωρίδης, ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας Θεόδωρος Θεοδωρίδης, ο Δήμαρχος Πέλλας Γρηγόρης Στάμκος, Δημοτικοί σύμβουλοι και πλήθος κόσμου.
Πρόκειται για ένα μουσείο που παρουσιάζει ένα κομμάτι τις νεότερης ελληνικής ιστορίας, τον Μακεδονικό αγώνα και τους Βαλκανικούς πολέμους 1912-1913. Το μουσείο δημιουργήθηκε ύστερα από επιθυμία του πρώην αρχηγού του ΓΕΣ κ. Φράγκο Φραγκούλη.
 stratiwtikogiannitswn8 stratiwtikogiannitswn6stratiwtikogiannitsa4






stratiwtikogiannitsa3stratiwtikogiannitsa2stratiwtikogiannitswn7
πηγή:http://www.logospellas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου