"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Αντιδικία δημοτικού συμβούλου… με πτυχιούχο υπάλληλο του δήμου Πέλλας για τις ικανότητες των επιστημονικά καταρτισμένων…


Ευθεία αμφισβήτηση των ικανοτήτων των υπαλλήλων που έχουν πτυχία και διδακτορικά υπήρξε από δημοτικό σύμβουλο της πλειοψηφίας του δήμου Πέλλας στο περιθώριο της συζήτησης του χθεσινού δημοτικού συμβουλίου. Συγκεκριμένα στο χώρο του Κυλικείου ο συγκεκριμένος δημοτικός σύμβουλος που δεν έχει εμπειρία από τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά έχει εμπειρία από γεωργικές εργασίες, διαπληκτίστηκε λεκτικά με τον πρόεδρο του Συλλόγου Εργαζομένων του δήμου Πέλλας όταν αυτός υπεραμύνθηκε την αξιοκρατική αξιολόγηση των υπαλλήλων με βάση τα πτυχία και την προϋπηρεσία τους. Η απάντηση του δημοτικού συμβούλου ήταν η γνωστή και λαϊκίστικη. «Εσείς οι πτυχιούχοι.....
και οι μορφωμένοι καταστρέψατε τη χώρα…» του απάντησε, για να εισπράξει στη συνέχεια την έντονη αντίδραση του συνομιλητή του που τον αποκάλεσε με μια όχι και τόσο ευγενή λέξη που παραπέμπει σε τετράποδο. Φαντάζομαι αύριο… όταν που ο συγκεκριμένος δημοτικός σύμβουλος θα γίνει αντιδήμαρχος πόσο αγαστή θα είναι η συνεργασία τους…
πηγή: http://loudias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου