"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

Σύσκεψη Γυναικών στα Γιαννιτσά

alt
 
Η Ομάδα Γυναικών Γιαννιτσών της Ομοσπονδίας Γυναικών Ελλάδας (Ο.Γ.Ε.) καλεί όλες τις γυναίκες την Τετάρτη 29 Φλεβάρη στις 6 το απόγευμα.

Στην αίθουσα του Εργατικού Κέντρου Γιαννιτσών
Γυναίκα εργαζόμενη , άνεργη , αυτοαπασχολούμενη , αγρότισσα , νέα
Πάλεψε μαζί μας
  • Ενάντια στην ανεργία
  • Ενάντια στην ελαστική απασχόληση
  • Για την Υγεία
  • Για την Παιδεία
  • Για τη Μητρότητα
  • Για τα Χαράτσια & τις συνέπειες της καπιταλιστικής οικονομικής κρίσης στις γυναίκες & στο λαό μας.
Γνώρισε την Ο.Γ.Ε. , γίνε μέλος της , έλα στη συλλογική και οργανωμένη αντιμετώπιση των προβλημάτων μας.
Ομάδα Γυναικών Γιαννιτσών της Ο.Γ.Ε.
πηγή:http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου