"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

ΦΑΡ ΟΥΕΣΤ

Πρωτάκουστο! Ποδοσφαιριστής πυροβόλησε... φίλαθλο!

  
alt
Σκηνές που παραπέμπουν στην άγρια Δύση, εκτυλίχθηκαν στο  Κοινοτικό στάδιο της τοπικής κοινότητας Άσπρου-Πέλλας.
Συγκεκριμένα χθες  (26/02) περί ώρα 17.00, μετά το τέλος της ποδοσφαιρικής συνάντησης μεταξύ των ομάδων  ΄΄ Ηρακλής Άσπρου-Μακεδονικός Άγρα΄΄ για το πρωτάθλημα της Β΄. ερασιτεχνικής κατηγορίας της ΕΠΣ Πέλλας, 30χρονος ποδοσφαιριστής της τοπικής ομάδας ύστερα από λεκτικό επεισόδιο με  47χρονο φίλαθλο της φιλοξενούμενης ομάδας, τράβηξε... πιστόλι που είχε μαζί του και πυροβόλησε! εναντίον του, με αποτέλεσμα να τον τραυματίσει στα πόδια.
Ο άτυχος φίλαθλος μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Έδεσσας όπου και νοσηλεύεται. Ο πιστολέρο ποδοσφαιριστής μετά την πράξη του εξαφανίσθηκε και αναζητείται από τις Αρχές.
πηγή:http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου