"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Οι προτάσεις ΔΔΕ Πέλλας για μεταβολές στα Σχολεία

alt
Η Δ.Δ.Ε. Πέλλας παραθέτει τα Διαβιβαστικά προς τους Δήμους Έδεσσας, Αλμωπίας, Πέλλας και Σκύδρας σχετικά με τις προτάσεις της περι Μεταβολών Σχολικών Μονάδων:

Διαβιβαστικό για Μεταβολές Σχολικών Μονάδων σχολικού έτους 2012-2013 - Δήμου Έδεσσας
Διαβιβαστικό για Μεταβολές Σχολικών Μονάδων σχολικού έτους 2012-2013 - Δήμου Αλμωπίας
Διαβιβαστικό για Μεταβολές Σχολικών Μονάδων σχολικού έτους 2012-2013 - Δήμου Πέλλας
Διαβιβαστικό για Μεταβολές Σχολικών Μονάδων σχολικού έτους 2012-2013 - Δήμου Σκύδρας

πηγή:http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου