"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Νίκη στη Φλώρινα για τον Όμιλο Σκακιστών Γιαννιτσών




Την Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012 η ομάδα του Σκακιστικού Ομίλου Γιαννιτσών στη Φλώρινα για να αναμετρηθεί με την τοπική ομάδα στα πλαίσια της 3ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος Β εθνικής. Νικήτρια στο παιχνίδι ήταν η ομάδα των Γιαννιτσών με σκορ 4,5-5,5. Με την ομάδα των Γιαννιτσών αγωνίστηκαν οι σκακιστές : Άνθιμος Σουγκάκης, Στέργιος Ρόμπας, Νίκος Πατσαβούδης, Δημήτρης Γκουδέρης, Άννα Χαρπίδου, Αφροδίτη Βακιρτζή, Κατερίνα Ζορμπά, Βασίλης Στεργιούλας, Δημήτρης Ποζουκίδης, Βαγγέλης Τοψής. Πολύ έξυπνη παρτίδα έπαιξε ο μικρός και πρωτοεμφανιζόμενος Βαγγέλης Τοψής, που κέρδισε με πολύ ωραίο τρόπο τον συνομήλικο αντίπαλό του
πηγή:http://loudias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου