"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Αϊβαζίδης Γιάννης Αντιδήμαρχος Πέλλας : Δεν ρωτήθηκα για την απόφαση του Δημάρχου


aibazidisdimotikopellasenaΑϊβαζίδης Γιάννης Αντιδήμαρχος Πέλλας : Δεν ρωτήθηκα για την απόφαση του Δημάρχου
Έβαλε το κερασάκι στην τούρτα με την απόλυτη ταύτιση του ο Αϊβαζίδης Γιάννης με τον Δελληγιαννίδη Κώστα και επιπλέον λέγοντας επειδή γνωρίζω καλύτερα από όλους σας, την κα.Κοροξενού, δεν ρωτήθηκα για την απόφαση του δημάρχου, δεν την κατακρίνω όμως γιατί δεν είμαι σε θέση να την κατακρίνω, ούτε να την σχολιάσω, θα αποχωρήσω σε ένδειξη διαμαρτυρίας από το συμβούλιο. Δεν θέλω να προβλέψω την επόμενη μέρα του Γιάνννη στον συνδυασμό, φυσικά εάν υπάρχει.
πηγή: http://www.logospellas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου