"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

«Από τον Ηρακλή στον Μέγα Αλέξανδρο. Μύθος - ιδεολογία και πολιτική στο βασίλειο των Μακεδόνων» Εκδήλωση του Ανοιχτού Πανεπιστημίου


Η όγδοη κατά σειρά εκδήλωση της 16ης περιόδου 2011-2012 του Ανοιχτού Λαϊκού Πανεπιστημίου Γιαννιτσών θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία της Ιστορικής και Λαογραφικής Εταιρίας Γιαννιτσών «Ο Φίλιππος» με τη ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α. Πέλλας τη Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012 στις 7:00 το βράδυ. Η εκδήλωση που έχει θέμα «Από τον Ηρακλή στον Μέγα Αλέξανδρο. Μύθος - ιδεολογία και πολιτική στο βασίλειο των Μακεδόνων» θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου Πέλλας με ομιλήτρια την κα. Κοτταρίδη Αγγελική Δρ. Αρχαιολογίας, προϊσταμένη της ΙΖ΄ Εφορίας Προϊστορικών και Κλασσικών Αρχαιοτήτων και αναπληρωτής προϊσταμένη της ΙΑ΄ Εφορείας Βυζαντινών Αρχαιοτήτων.....
Με ανακοίνωσή τους οι διοργανωτές καλούν τα μέλη της εταιρίας και τους φίλους του Ανοιχτού Πανεπιστημίου να παρευρεθούν στην εκδήλωση.  
πηγή: http://loudias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου