"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

ΤΑ ΕΝΤΟΠΙΚΑ


 - Η ιστορία ενός γλωσσικού ιδιώματος-

Δείτε ένα πολύ ενδιαφέρον βίντεο όπου αναλύει με πολλές λεπτομέρειες το ιστορικό αυτού του γλωσσικού ιδιώματος που ομιλούνταν και ομιλείτε ακόμη και σήμερα σε πολλές περιοχές και κυρίως σε χωριά της Μακεδονίας. Πολλές φορές μπορεί να το συναντήσουμε το ιδίωμα αυτό να αλλάζει ανά περιοχή στην ομιλία και στο λεξιλόγιο επίσης ποτέ δεν υπήρχε γραφή και μεταφερόταν προφορικά. Περισσότερες πληροφορίες στο βίντεο που ακολουθεί και προέρχεται από το κανάλι στο Youtube DopioiMakedones.ΔΕΙΤΕ ΤΟ…
Αφιερωμένο στον ΑΖΟΡαίο Δημήτρη και σε όλους τους εντόπιους Έλληνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου