"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Γιαννιτσά: Πυρκαγιά σε διαμέρισμα

alt
Ξέχασε το... μάτι της κουζίνας του σπιτιού του αναμμένο και λίγο έλειψε να καεί το διαμέρισμά του.

Το συμβάν συνέβη χθες (23/02) λίγο μετά το μεσημέρι, όταν 56χρονος στα Γιαννιτσά-Πέλλας, ξέχασε αναμμένη την κουζίνα, με αποτέλεσμα να προκληθεί πυρκαγιά στο διαμέρισμά του και να προκαλέσει υλικές ζημίες  στο εσωτερικό του. Τη  φωτιά έσβησε η Πυροσβεστική Υπηρεσία της πόλης  μετά από μία ώρα περίπου, η οποία και ερευνά τις συνθήκες της πυρκαγιάς. 

πηγή:http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου