"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Άρχισε η διανομή ρουχισμού



E-mailΕκτύπωσηPDF
dianomi-trofimon-edessaΜετά την επιτυχημένη συλλογή ρουχισμού και κλινοσκεπασμάτων στα πλαίσια της πρωτοβουλίας «Όλοι μαζί μπορούμε» από τις δύο ενορίες της Ιεράς Μητροπόλεως Εδέσσης Πέλλης και Αλμωπίας, τη Δευτέρα 20/2/12 άρχισε η διανομή.
Συγκεκριμένα στα δύο σημεία διανομής (Ι.Ν. Αγ. Πάντων Εδέσσης και Ι.Ν. Κοιμ. Θεοτόκου Γιαννιτσών) προσήλθαν υπεύθυνοι των
Φιλοπτώχων Ταμείων των αντίστοιχων περιοχών και παρέλαβαν ρουχισμό και κλινοσκεπάσματα ανάλογα με τις ανάγκες των ενοριτών τους.
Στα Γιαννιτσά το κέντρο διανομής φιλοξενήθηκε στο Κέντρο Ανοιχτής Φροντίδας Ηλικιωμένων της Ενορίας Κοιμ. Θεοτόκου (Μητροπόλεως), δίπλα στο παρεκκλήσιο των Αγίων Αναργύρων.
Η κεντρική αίθουσα διαμορφώθηκε κατάλληλα, ώστε να είναι εύκολη η παρουσίαση όλου του υλικού, ταξινομημένη κατά φύλο, ηλικία κ.λπ.
Εκτός από τους εκπροσώπους των Φιλοπτώχων Ταμείων των ενοριών της περιοχής, προσήλθαν και παρέλαβαν ρουχισμό και κλινοσκεπάσματα δικαιούχοι, οι οποίοι ειδοποιήθηκαν από τα Φιλόπτωχα των ενοριών τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου