"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Παραχωρήθηκε στο Νοσοκομείο Γιαννιτσών το οικόπεδο για την ανέγερση του Περιφερειακού Ιατρείου στην Πέλλα


Από το γραφείο της βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Θ. Τζάκρη ανακοινώνεται ότι εκδόθηκε από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας-Θράκης η απόφαση για την παραχώρηση στο Νοσοκομείο Γιαννιτσών του οικοπέδου για την ανέγερση του Περιφερειακού Ιατρείου στην Πέλλα.
Το οικόπεδο έκτασης 194 τ.μ. είναι καταχωρημένο ως «διαθέσιμο προοριζόμενο για κοινωφελείς σκοπούς» και βρίσκεται στο κέντρο του οικισμού σε απόσταση μερικών δεκάδων μέτρων από το Δημαρχείο.
Ταυτόχρονα βρίσκεται σε εξέλιξη υπό την εποπτεία του Νοσοκομείου η εκπόνηση της οριστικής μελέτης για την κατασκευή του ιατρείου, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί πολύ σύντομα, ώστε να προχωρήσει η κατασκευή του με κονδύλια του ΕΣΠΑ, καθώς το έργο συμπεριελήφθη στις 2-7-2010 με ενέργειες της κ. Τζάκρη στον πίνακα έργων τομέα υγείας του ΠΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας και στη σχετική επιχειρησιακή συμφωνία των υπουργείων Ανάπτυξης και Υγείας για τα έργα του ΕΣΠΑ και κινήθηκε η διαδικασία σε συνεργασία με τη διοίκηση του νοσοκομείου για την παραχώρηση του οικοπέδου και την εκπόνηση των σχετικών μελετών.
πηγή: http://www.pellanet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου