"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Στα Γιαννιτσά Σεμινάριο Δασκάλων για την αντιμετώπιση της παιδικής επιθετικότητας στο σχολείο


Την Τρίτη 31 Ιανουαρίου στις 18:00 και στο χώρο του 2ου Δημοτικού Σχολείου Γιαννιτσών ξεκινάει το σεμινάριο των Δασκάλων με τίτλο «Αντιμετώπιση της παιδικής επιθετικότητας στο Δημοτικό σχολείο».
Στόχος του σεμιναρίου είναι η διαχείριση της επιθετικότητας των παιδιών στο Δημοτικό σχολείο.
Το σεμινάριο είναι διάρκειας 14 ωρών και θα ολοκληρωθεί σε 5 εβδομαδιαίες συναντήσεις.
Μετά το τέλος του σεμιναρίου οι Δάσκαλοι θα είναι σε θέση να εφαρμόσουν πρόγραμμα πρόληψης της επιθετικότητας στις τάξεις τους, με βάση το εκπαιδευτικό υλικό πρόληψης « Το σπίτι των παιδιών» που θα τους διανεμηθεί δωρεάν...

Όποιος εκπαιδευτικός επιθυμεί να συμμετέχει στο σεμινάριο μπορεί να επικοινωνήσει στο 2381051174.
πηγή: http://pelladothe.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου