"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Ήξερα ότι το νερό είναι σημαντικό, αλλά δεν ήξερα ποτέ πρέπει να το πίνω.

Μήπως ξέρετε;

Πίνοντας νερό στη σωστή ώρα
μεγιστοποιεί την αποτελεσματικότητά στο ανθρώπινο σώμα:

2 ποτήρια νερό μετά το ξύπνημα - βοηθά στην ενεργοποίηση εσωτερικών οργάνων
1 ποτήρι νερό 30 λεπτά πριν από το γεύμα - βοηθάει την....
πέψη
1 ποτήρι νερό πριν από το μπάνιο - βοηθά στην μείωση της αρτηριακής πίεσης
1 ποτήρι νερό πριν πάτε για ύπνο - αποφεύγεται εγκεφαλικό επεισόδιο ή καρδιακή προσβολή

Παρακαλώ προωθείστε το σε ανθρώπους που νοιάζονται...
Εγώ το έκανα ήδη ...!!!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου