"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Εκδήλωση για τον εορτασμό των Τριών Ιεραρχών στα Γιαννιτσά


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Η _Η.Κ.Ε.Π.Α.Π., ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπαίδευσης Γιαννιτσών
και η Β’ ΕΛΜΕ Πέλλας σας προσκαλούν να τιμήσετε με την παρουσία σας
την εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στα πλαίσια του εορτασμού
των Τριών Ιεραρχών.
Η Πρόεδρος της _Η.Κ.Ε.Π.Α. Πέλλας, Ερασμία Λούσπα
Ο Πρόεδρος του Συλ/γου Εκπ/κών Α/θμιας Γιαννιτσών, Βασίλειος Κόκκαλης
Ο Πρόεδρος της Β’ ΕΛΜΕ Πέλλας, Αλέξανδρος Σταμενίτης...


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΚΥΡΙΑΚΗ 29/1/2012

Πνευματικό Κέντρο Γιαννιτσών

Ώρα 6.30 μ.μ.
Ομιλία με θέμα «Παιδαγωγικά μηνύματα της εορτής των Τριών Ιεραρχών»
Ομιλητής: κ. _άρδας Αναστάσιος, _ιδάκτωρ Ιστορικής Θεολογίας Α.Π.Θ.

Συμμετέχουν:
1. Χορωδία Εκπαιδευτικών Γιαννιτσών,
2. Παιδική Χορωδία 2__ _ημ. Σχ. Γιαννιτσών,
3. Παιδική Χορωδία 7__ _ημ. Σχ. Γιαννιτσών.

Υπεύθυνος: κ. Αντώνης Παπαδόπουλος
πηγή: http://pelladothe.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου